• Stoc epuizat

Cabina de vopsit Modulo Master 2

Modulo-Master
PRP: 199.999,73 lei
237.998,81 lei

199.999,00 lei fara TVA.

1
Cabina de vopsit Modulo Master 2

Cabina de vopsit Modulo Master 2

237.998,81 lei

CABINA DE VOPSIT MODULO MASTER 2

Caracteristici tehnice: 

Cabinele de vopsit Usi sunt produse in conformitate cu urmatoarele standarde si directive:

- 2006/42/CE, Directiva masinariilor;

- 2014/35/EU, Directiva pentru tensiuni scazute;

- EMC 2014/30/EU, Directiva compatibilitatii electro-magnetice;

- 2014/34/EU ATEX, Directiva conforma standardului EN13355 par. 5.8.2 – 5.8.2.1 – 5.8.2.2.

Dimensiuni interioare utile:

- lungime: 7 metri;

- latime: 4 metri;

- inaltime: 2,78 metri;

- inaltime externa a cabinei: 3,50 metri;

- inaltime totala de instalare: maximum 3,50 metri.

Caracteristici tehnice generale:

- Debit de aer vertical;

- Sistem de ventilare realizat din 2 unitati de electro-ventilare cu 2 turbine cu miscare in sens invers, ventilatoare cu presiune inalta, legate direct la motoare, garantand urmatoarele avantaje:

·         volum de aer constant pe masura ce filtrele se imbacsesc;

·         schimbari ale filtrelor mai putin frecvente si costuri mai mici de functionare;

·         eficienta crescuta datorata legarii directe dintre motor si ventilator (fara a se utiliza curele sau roti de transmisie) si, ca atare, economisirea energiei.

- Evacuare totala a aerului in timpul fazei de vopsire.

- Recircularea aerului cald in timpul fazei de uscare, ceea ce ofera urmatoarele avantaje:

·         durate mai mici de uscare datorita faptului ca intregul volum de aer furnizat de ventilator este disponibil in interiorul cabinei;

·         economii crescute de combustibil;

·         uscare uniforma a tuturor punctelor vehicului, obtinute printr-o distribuire uniforma a aerului in interiorul cabinei. 

 

Cabina de vopsit:

- Cabina de vopsit este realizata din foi de tabla pre-vopsite cu alb in interior si exterior; constructia are pereti dubli si izolatie din poliuretan, iar panourile sunt pre-asamblate, tip mama-tata.

- Partea frontala a cabinei este pre-vopsita cu alb in interior si exterior.

- Usa de la intrare este alcatuita din 4 segmente care se pliaza, din care al doilea din partea dreapta functioneaza ca usa de serviciu si este prevazut cu bara anti-pnica; aceste segmente sunt albe in interior si exterior si au o deschidere de aproximativ 3,14 metri (latime) x 2,74 metri (inaltime).

- Usa laterala de serviciu este prevazuta cu geam si bara anti-panica (iesire de urgenta).

- Geamurile usilor si ale sistemului de iluminare sunt realizate din sticla stratificata securizata.

- Plafonul are filtre de tavan.

- Pe gura de admisie a aerului din tavan sunt amplasate difuzoare galvanizate si metalice ale aerului, pentru asigurarea unui debit uniform in interiorul cabinei.

- Raft pentru scule si carlig pentru agatarea partilor mobile.

 

Podea:

- Podea pe fundatie din ciment cu 3 randuri de gratare galvanizate, acoperind o suprafata de 2,34 metri x 5,00 metri, cu o capacitate de incarcare de 800 kg per roata, prevazute cu suporturi intermediare ale gratarelor si filtre din fibra de sticla amplasate sub reteaua de suport.

- Difuzoare pentru o distributie uniforma a aerului.

Iluminare: - Lumini superioare: de-a lungul filtrelor de tavan se gasesc 8 elemente de iluminare dispuse in 2 randuri, 16 tuburi de neon trifosfor, cu eficienta crescuta, T5 80 W, in total 1.280 W.

Unitate de incalzire/ventilare:

- Unitate de incalzire/ventilare amplasata in lateral, combinata cu o unitate de exhaustare cu filtre uscate, model RAC100TU-200KWT-ES, cu recirculare partiala a aerului in faza de uscare, prevazuta cu 2 motoare a 7,5 kW, panouri galvanizate, echipate cu prefiltre si filtre de exhaustare.

- 2 ventilatoare tip turbo, fiecare cu un motor de 7.5 kW, cu angrenare directa.

- Debitul maxim de aer ventilat este de 23.000 m³/h la o presiune totala de 250 Pa.

- Capacitatea volumului de aer este de 19.000 m3/h la o presiune de 690 Pa.

- Un arzator cu flacara directa modulanta tip „Air Blue 2.0”, alimentat cu gaz natural, avand o capacitate calorica de 200kW, dezvoltat si produs de Usi Italia in conformitate cu standardele tehnice EN 746-1 si EN 746-2.

- Temperatura in timpul fazei de vopsire: 21°C la o temperatura exterioara de -6°C.

- Temperatura in timpul fazei de uscare: 80°C la o temperatura exterioara de -6°C.

- Pe tavanul cabinei este amplasata o trapa motorizata pentru controlul presiunii din cabina.

- O trapa motorizata pentru schimbarea ciclului de vopsire/uscare.

- Un presostat motorizat pentru depasirea presiunii, amplasat pe tavan.

- Conxiune intre cabina si unitate, cu o lungime de 140mm. 

Panoul electric de comanda:

ALIMENTARE ELECTRICA: Motoare: 400V/3ph/50Hz – trifazica;

                                                   Iluminare si arzator: 230V/1ph/50Hz – monofazica.

- Panou electric de comanda „CONTROL SYSTEM” incastrat in partea frontala a cabinei, cu pornirea a motorului stea-triunghi.

- Conexiunile electrice de la panoul de comanda pana la utilizatori sunt realizate din cabluri flexibile cu izolatie crescuta.

 

Instrumente si dispozitive de siguranta:

- Un manometru cu scala colorata, ce indica presiunea din cabina.

- Un dispozitiv de blocare pentru linia de aer comprimat.

- Un termostat de siguranta pentru resetarea manuala.

- Un comutator pentru presiune minima.

- Un comutator pentru presiune maxima.

- Un comutator pentru controlul debitului de aer.

- O alarma acustica/vizuala.

- Un set pentru iluminarea de urgenta, amplasat langa usa de serviciu (asigura iluminarea timp de o ora in cazul in care se intrerupe curentul).

- 2 placute din aluminium pentru semnalizarea iesirii de urgenta.

- 2 dispozitive de inchidere ale usii pentru usa de serviciu.

 

AVANTAJELE AIR BLUE

- Eficienta a combustibilului de 97%.

- Consum mai scazut de combustibil (cu pana la 30% mai mic decat in cazul schimbatorului de caldura indirect, alimentat cu gaz).

- Temperatura setata este atinsa cu usurinta.

- Temperatura setata este mai stabila. In sistemele cu ardere directa nu exista probleme ale inertiei caldurii in camera de combustie, ce cauzeaza diferente semnificative de temperatura.

- Durata ciclului de vopsire/uscare este redusa (cu pana la 35% mai mica).

- Productivitate crescuta (mai mare cu pana la 55%).

Note:

-          Realizarea tubulaturii de adimisie a aerului proaspat si a celei pentru evacuarea aerului viciat reprezinta exclusiv sarcina BENEFICIARULUI.

-          Alimentarea cu gaz a arzatorului cabinei de vopsit se va face conform specificatiei tehnice a cabinei.

-          Beneficiarul va alimenta cabina de vopsit pe un circuit separat din tabloul electric pana in panoul de comanda al cabinei.

Cabina se va amplasa in interior, la loc ferit de vant si umezeala!

Modulo-Master